Wyjazd do Francji i Niemiec (10-21.08.2019) dzień 11 (wtorek)
14:21 , 27-08-2019

20 sierpnia to był nasz oststni dzień spędzony w Niemczech. Rano pobudka o godz 6:30, czas na umycie zębów śniadanie i pakowanie ostatnich rzeczy do walizek. Ostatnie pożegnanie z wszystkimi którzy towarzyszyli nam przez ten okres. Wyjechaliśmy z Kippenheim około godz 9. Udaliśmy do kolejnego miasta w Niemczech czyli do Heidelbergu. Po 2 godzinnej podróży dotarliśmy na miejsce. Udaliśmy się na spacer po mieście i po drodze mogliśmy zobaczyć ogromny i piękny zamek z XV w. leżący na wzgórzu. Był to naprawdę zaskakujący widok. Zwiedziliśmy także katedrę ewangelicką. Dowiedzieliśmy się jakie są różnice pomiędzy tamtym i naszym Kościołem. Ostatnim punktem naszego zwiedzania w Heidelbergu była najsmaczniejsza restauracja rojbrów czyli Mc Donald's. Zjedliśmy tam obiad, który bardzo nam smakował. Powrót do autokaru i wyjazd to kolejne punkty naszej wycieczki. Zastało nam bardzo dużo kilometrow, ale podróż minęła całkiem sprawnie. Nasza podróż wiodła przez Czechy a miejscem docelowym były Niedobczyce. Wszyscy czekaliśmy na ten moment. Dojechaliśmy na miejsce cali i zdrowi o godzinie 3 nad ranem za co bardzo dziękujemy naszym kierowcom i równie duże podziękowania dla wszystkich ludzi których poznaliśmy na tej wycieczce.